Monday, November 16, 2009

Merajuk lagi ke dia?

Hmmm.. dah nak masuk 2 bulan dia masih menyepi. Aku pun lum terbuka hati nak hubungi semula, lagipun tak ada ayat yang sesuai untuk bertanya atau untuk dijadikan bahan bincang kenapa keadaan terjadi sebegini?

So, patutkah aku biarkan saja? Sebenarnya, bila aku perhalusi bila sekali sekala aku teringat (sebab aku lebih banyak terlupa pasal dia dari teringat) aku rasa lebih selesa dengan keadaan sebegini. So, can I keep it that way?

Hmmmm dia pun masih senyap. Mungkin tunggu aku yang mulakan dulu. Wahhhh ego ler tuh..

Takpa, setakat ini, aku yakin aku tidak melakukan salah apa, ataupun salah besar yang membolehkan dia marah sehingga sejauh ini, lalu kalu merajuk yang dipilih, aku tak upaya melayan. Sori Berlori, tak larat nak layan la kawan...

Rabu, IKA start exam SPM.. Woooooo perang dah nak start...hehehhehe...

Be cool ok, I know U can do it. Btw, dia sejak dulu lagi, unpredictable...!!



Kalu result cemerlang, bleh kita try bargain harga hp yang ini...:D






Myspace Text - http://www.glitterwordslive.com

10 comments:

  1. rela ku pujuk kata spider..! :p

    combi pun doakan ika berjaya.insyaALLAH :)

    ReplyDelete
  2. Untuk IKA...

    Good luck and all the best :)

    ReplyDelete
  3. Terimakasih COMBI... moga si bujang COMBI pun sama gak, success..

    Kak CIKKKKKKKKKKKKKKKKKKK...hehehhe
    thanks..
    rini masak apa Kak Cik..?

    ReplyDelete
  4. emm...merajuk? hahahaha....susah tul kan?

    ReplyDelete
  5. Merajuk sat tak pa,,..nanti saling rindu merindu laa tu..
    biasalah tu..

    ReplyDelete
  6. lepas merajuk 2 bulan rindu 4 bulan..

    ReplyDelete
  7. good luck to IKA.. insya Allah berjaya cemerlang

    ReplyDelete
  8. Kalau Ika tak lepas, nanti abang masuk... haaa...! Amacam? Nak lepas ka nak abang masuk ka? Ekekeke.... aiyaaarrrkkk...!!!

    p/s: Ika tu lelaki ke pompan?

    ReplyDelete
  9. oits tak abis lagi majuk ker encik itu..?? :D

    ReplyDelete
  10. BRO KhayalKhayal.... nak cukupkan kuota ker...wuekkk..
    IKA tu ada nama macam lelaki ker? heeeee...

    COMBI..
    biaq pi la kat dia, nak majuk tara mana pun, cheq tak koser nak fikiaq.. bak kata budak2 la ni, "ada aku kisah?!" hehehehehe..

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails